în Umbra Marelui Urs

Because our mp3s have no drm you can play it on any device that supports mp3 even on your ipod. Kbps stands for kilobits per second and the number.

Phoenix In Umbra Marelui Urss Versuri Youtube Listening To Music Lyrics Hard Rock

Această eroare va fi corectată la reeditarea albumului în anul 2003.

în umbra marelui urs. înc o mie dulce a mai rămas. N a mai rămas niciuna. Sa fie blestemul de veacuri ce ne apasa.

Ce am asteptat ce am visat nimic nu s a. Astăzi doare sărutul pe obraz. Em g d em caci timpul nostru s a scurs g d em in umbra marelui urs c a dar ghearele v au ramas in orice mbratisare g d em astazi doare sarutul pe obraz dar dati mi viata napoi ce am risipit pentru voi uitand de tot si de doi ani de pribegie inc o mie dulce a mai ramas cazut au frunzele le a risipit furtuna unde s sperantele.

Cazut au frunzele le a risipit furtuna unde s sperantele. In umbra marelui urs dar ghearele v au ramas in orice mbratisare astazi doare sarutul pe obraz. I translated the lyr.

şi timpul vostru s a scurs în umbra marelui urss dar ghearele v au rămas în orice mbrăţişare astăzi doare sărutul pe obraz. Un gând subit nerostit. în umbra marelui urs lyrics.

Hulit am fost. Stau singur si ma ntreb de ce am plecat de acasa sa fie blestemul de veacuri ce ne apasa caci n am gresit cu nimic doar cat am patimit hulit am fost fara ros. La umbra marelui urss dar ghearele v au rămas în orice mbrăţişare astăzi doare sărutul pe obraz.

Phoenix romania in umbra marelui urs. în umbra marelui urs este un album al formației phoenix lansat în anul 2000 la casa de producție cat music titlul este trecut greșit pe copertă liderul phoenix subliniind clar că varianta corectă este în umbra marelui u r s s cu punctele de rigoare. Dar dati mi viata napoi ce am risipit pentru voi uitand de dor si nevoi ani de pribegie dintr o mie cati au mai ramas.

Dar daţi mi viaţa napoi. Phoenix is the best romanian rock band and this is one of their best songs it s about the time the band was in exile during communism. Ce am aşteptat ce am.

Ce am risipit pentru voi. Mp3 is a digital audio format without digital rights management drm technology. Stau singur si ma ntreb de ce am plecat de acasa.

Chorus em g d em caci timpul nostru s a scurs g d em in umbra marelui urs c a dar ghearele v au ramas in orice mbratisare g d em astazi doare sarutul pe obraz g d em dar dati mi viata napoi g d em ce am risipit pentru voi c a uitand de tot si de doi ani de pribegie c a inc o mie dulce a mai ramas bridge em d am c bm x2 verse em d cazut au frunzele am c bm le a risipit furtuna em d. Caci n am gresit cu nimic dar cat am patimit. N a mai ramas niciuna.

Dar ghearele v au rămas. Un gand subit nerostit ma ncremeneste n loc. Dar daţi mi viaţa napoi ce am risipit pentru voi uitâd de dor şi nevoi ani de pribegie înc o mie mult n.

N a mai ramas niciuna un gand subit nerostit ma. în umbra marelui urs. Uitând de tot şi de doi ani de pribegie.

Pin On Oh Music I So Love You


LihatTutupKomentar